Financieel administratief medewerk(st)er | 32-40 uur | Soest

Financieel administratief medewerk(st)er | 32-40 uur | Soest

Voor onze opdrachtgever komen wij graag in contact met een financieel administratief medewerker.
De werkzaamheden bestaan voornamelijk uit het verlenen van administratieve diensten en verzorgen van samenstelwerkzaamheden. Hierbij kan je denken
aan coderen en boeken, het  maken van journaalposten en uitwerken van de kolommenbalans. Je ondersteunt en adviseert klantrelaties bij het verwerken,
optimaliseren en verbeteren en vernieuwen van hun administratie.
Je werkt op kantoor, maar het kan zeker ook voorkomen dat jij op locatie bij de klant aan het werk bent.

Wat wordt er gevraagd? 

  • Je beschikt over de volgende competenties: klantgericht, resultaatgericht, flexibiliteit, vakkundig, samenwerken, extravert, open.
  • Je hebt een financiële/administratieve opleiding (vb: MBA)
  • Je hebt 1-3 jaar werkervaring.
  • Kennis van en ervaring met verschillende administratiepakketten zoals Afas en Caseware is een grote pré.
  • Je stelt jouw persoonlijke ontwikkeling centraal.
  • Je bent bereid tot het volgen van aanvullende studies of cursussen.
  • Je bent fulltime beschikbaar en inzetbaar, maar een 4-daagse werkweek tot de mogelijkheden. 

Wat wordt er geboden?

Je komt te werken in een kleine, dynamische, informele organisatie waar de lijntjes kort zijn, een inspirerende werkomgeving met ruime ontwikkelmogelijkheden.
De primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden zijn in lijn met de zwaarte van de functie

Heb je interesse?

Graag ontvangen wij jouw sollicitatie, inclusief recent cv en korte motivatie, via onderstaand formulier of de mail: info@linkwerving.nl.
Voor vragen over deze functie kan je contact opnemen met Judith (06-14553100)

Aanmelden voor vacature

Aanmeldformulier om aan te melden voor een vacature.
  • Sleep je bestanden hier of
    Geaccepteerde bestandstypen: pdf, doc, docx.
    Voeg een CV en een motivatiebrief toe. Je kan alleen pdf, doc of docx bestanden uploaden.